Thank god it´s.. damn!

Juste det är torsdag ja.. Och alla som inte går på gymnasiet jobbar eller går i högskolan och därför blir det alltså läxläsning för mig hela dagen imorgon istället.. Eller, ja nu tar vi det från början!

Kom till skolan, gjorde examinations uppgiften i svenskan, tror det gick rätt bra, förrutom att arvid, som alla killar i världen, andas alldeles för högt. Men jag överlevde, skrev klart och gick upp och tog skolfoto. KAN INTE FATTA ATT JAG HAR BLIVIT SÅ KORT! Var alltid bland dom längsta förrum nu är jag bland dom absolut kortaste, shit, vad har hänt med världen? Jag fick sitta ner, blev ju knappast trångt som alla i klassen kommer få se när ni får skolkatalogen, ni såg ut som packade sardiner ;).

Jag och Matilda och Verônica (som jag har fattat att hon stavar det) gick för att äta gyrosen jag lovade bort till Matilda. Stackars Verônica, vi satt och babblade på om Matildas underbara kväll som ska komma som galningar, på svenska.
Men jag pratade desto mer med henne på spanskan där vi (läs jag) inte förstår någonting, där också jag och Hanna har pratat om vad vi "Me gusta" i typ en timme. Sen på Engelskan hade vi en fruktansvärt onödig genomgång på prepositoner med herrloff, eftersom vi inte hörde vad hon sa, eftersom alla borden satt och pratade för sig själva, förrutom jag och typ 3 pers till som försökte höra menmen, anyway, vad jag pratar bort mig. Alla gick ifrån Engelskan förrutom jag, hanna och verônica. -Bara för det borde vi få mvg kerstin.

Jaja, hann träffa Matilda en liten snabbis innan hon och jag skulle ta olika bussar hem. Gav henne några sista pepptalk och redan gett henne en spark i rumpan. Vet inte om jag är mer pirrig, men whatafuck, she is my baby! :P

Nu kommer väl snart Jesper och jag kanske hinner sätta mig med någon av dom här läxorna (tog inte ens hem alla :s).


Det här är lite av läxefekten efter en utlandsresa
och sjukdomsdagar.


Ikväll kanske det blir bio för mig och Jesper, skulle kanske vara på tiden.. sist jag var på bio var mellan jul och nyår.
Imorgon under dagen ska jag och Matilda ta en snabbtur på stan och innan och efter det ska jag plugga.
It sucks to bee me sometimes :)

Jaha, nu har min katt fått en fetish för att sitta på min rygg också, allt blir liksom lite svårare då..

Dagens sötaste är Matilda som jag skulle kunna skriva en kärleks novell till nu, men kan ju inte bryta min coola fasad, så därför får hon bara vara min baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0